78.JPG  Ma olyan érzésem volt a hintaszékben ringva kisfiammal a sötétben mintha 10 éves kislány lennék és textilbabámmal a karomban anyukát játszanék… minden szép volt, meghitt, semmi kérdés gond. Éreztem arcomon a gyermeki öröm pírját. Az elégedettséget, mely a kis tíz éves lelkem sugárzott, miszerint a világban minden jó, csodás, békés. Nem gondoltam múltra, teljesen magával ragadott az anyaság felemelő érzése. De nem a komoly, nevelni jól akaró, példamutató, gyermekéért aggódó nő, aki bízik benne, hogy boldog embert faraghat, hanem a kis kétcopfos gond nélküli felkapom a babám és megölelem, szívem túlcsordul szeretettel mindenféle elvárás vagy cél nélküli idill. Teljességében megéltem a jelent, csak ringatóztunk előre és hátra, meleg kis teste az ölemben kucorgott és én öleltem-öleltem őt. Szerettük egymást végtelenül, én és a babám…

Pedig tegnap pont azon rágódtam sok-e hogy kétszer apás este volt, kétszer bébiszitter volt én meg angolra meg fogorvoshoz merészkedtem, tornáztam és még a barátnőm 30. születésnapját is megünnepeltük… jöttek bennem az érvek pro és kontra… ma pedig félre téve minden rációt megérezhettem, hogy már egy kicsi távolságból is milyen csodálatos rátalálni arra az érzésre, amiért mindig is anyuka akartam lenni. Mert szép éjjel, ha kiabál…annnnyaaaa… hisz nem édes hogy engem hív; kedves, ha fáradságát az én hajamon csimpaszkodva fejezi ki; andalító, ha le tudja feszültségét vezetni egy finom harapással a karomba; és csodás mikor látom, hogy a jól ízűen elfogyasztott egészséges sóskából alig jutott a földre, a ruhára, az etetőre, meg rám. De mégis ma együtt énekeltünk, kacagtunk, sétáltunk, aztán míg a fogam tömték ő játszott biztonságban én meg este olyan voltam, mint amilyen reggel se vagyok…10 éves, aki 20 babával is elbír és mindenki boldogan alszik el…

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapibuborek.blog.hu/api/trackback/id/tr628138018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása